رویدادها آرشیو خبر ها
تمام اشتباهات الگری !!!

تمام اشتباهات الگری !!!

آدام دیگبای نویسنده ی بلیچر اسپورت معتفده که مکس آلگری اشتباهاتی تا بدین جای فصل مرتکب شده که نتایج تیم در هفته های اول ناشی از همین اشتباهات است

1- با وجود مصدومیت های زیاد، نباید پادوین را به عنوان رجیستا در سیستم 3-5-2 به میدان می فرستاد، درست است که او بازیکنی چند پسته و بسیار سخت کوش است، اما برای بازی این پست محدودیت هایی دارد. حضور پادوین در پست رجیستا یک مزیت برای اودینزه و رم بود و این تیم ها به خوبی از آن استفاده کردند. حتی پوگبا و استورارو در کنار او عملکرد مطلوب خود را به نمایش نگذاشتند. آلگری می خواست از او به عنوان بازی ساز استفاده کند ولی این بازیکن 31 ساله حتی در مقوله ی دفاع در جلوی مدافعین خوب ظاهر نشد. در حالی که ماریو لمینا و هرنانس می توانستند این نقش را به مراتب بهتر ایفا کنند.

2- بازی با ناپولی خوان کوادرادو از ابتدا در ترکیب تیم قرار نگرفت ! نیمکت نشین کردن او در بازی با پارتنوپی به ضرر یوونتوس تمام شد.

3- تغییرات زیاد در ترکیب و چینش بازیکنان در بازی های مختلف، که این موضوع تا حدودی به مصدومیت های تیم ارتباط پیدا می کرد. با این حال با رسیدن مصدومین تیم به نظر می رسد آلگری در حال رسیدن به ترکیب دلخواه خود است.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: